CD MASNOU 2010-11

Grup 5

Re: CD MASNOU 2010-11

EntradaAutor: IMPACIENT » dj. juny 17, 2010 9:16 pm

Gracies per la imformacio.
No entenc res.
Galisteo .un dels pocs amb experiencia,capita ,etc
Marc Reyes . jove amb proyeccio,cuan a jugat a fet la seva feina.
David . a jugat poc pero te gol
IMPACIENT

Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 09, 2009 8:51 pm

EntradaAutor: enokk » dj. jul. 08, 2010 3:10 am

Dani López farà la pretemporada a prova, ve procedent del Jabac Terrassa. Fa uns dies varem fitxar a Gerard i Miguel, del Rubí, dos jugadors que no conec. Marc Rojals torna, per mi una gran noticia i també ve un altre procedent de l'Europa, Sergio (tampoc el conec).

Altes: Xavi Garcia, Sergio i Josu (Europa), Carrión (Montcada), Masip (Marianao Poblet), Carlitos i Kane (Juvenil Masnou, pretemporada), Marc Rojals (Cornellà), Miguel i Gerard (Rubí), Dani López (Jábac, pretemporada).
Baixes: Ignacio (Prat), Guzman (Europa), Galisteo, Marc Reyes (Vilassar de Mar), David (San Cristóbal).
Renovacions: Xavi, Abel, Javi Alegre, Aleix, Marc Esteban, Jonathan Reina, Ramón Montilla, Álex Moreno, Albert Sánchez, Javi Sánchez, Cristian, Brian, Claudio Festa (entrenador).

I dels amistosos, algu sap algo? Tenim histórics contra Europa i Espanyol B el 5 d'agost al camp del Martinenc, peró algu sap algun amistós?
enokk

Entrades: 694
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 5:02 pm

EntradaAutor: CDMCVM » dt. jul. 20, 2010 3:40 pm

Segons MUNDO DEPORTIVO d'avui, Cristian ha fitxat pel Vilanova.

És cert això?
CDMCVM

Entrades: 263
Membre des de: ds. nov. 22, 2008 6:29 pm

EntradaAutor: IMPACIENT » dt. jul. 20, 2010 9:29 pm

Segons semble es cert.
Es el que pase per no tenir sponsor
IMPACIENT

EntradaAutor: enokk » dt. jul. 20, 2010 11:16 pm

Malauradament és cert, en el programa 'Esports en xarxa' de la Xarxa de Televisions locals de Catalunya han sortit imatges dels entrenaments del Vilanova i han dit els nous fitxatges i han anomenat a Cristian, i fins i tot, l'han enfocat entrenant ja amb el xandal del Vilanova. Una mala notícia i molt sorprenent ja que en un primer moment es deia que havia renovat i crec que ell s'hauria d'haver quedat ja que l'any passat després de dir que s'en anava i d'estar a prova amb el Manlleu, no el van agafar i va tornar a Masnou i el club li va obrir les portes.

Ara vaig a dir una cosa molt improbable, que seria un somni per l'equip i és que el jugador masnoví (i format a la cantera del CD Masnou) Fran Piera pugués tornar a jugar amb l'equip del seu poble després de que el Sant Andreu l'hagi descartat i ja faci setmanes que es troba sense equip. Però com he dit és un somni, ja que és un grandisim jugador i que segur que te ofertes de superior categoria i sobretot més suculentes economicament.
enokk

EntradaAutor: CDMCVM » dc. jul. 21, 2010 9:31 am

Partits pretemporada:

31-07-2010 a les 19.00h Camp Municipal del Masnou CD Masnou - CE L'Hospitalet

05-08-2010 Torneig Històrics Camp del Guinardó Espanyol B - Europa - CD Masnou

06-08-2010 Torneig Històrics Camp del Guinardó Semifinals

07-08-2010 Torneig Històrics Camp del Guinardó Final

14-08-2010 a les 20:00h Nou Estadi Municipal de Montcada CD Montcada - CD Masnou

15-08-2010 a les 20:00h Camp Municipal de Granollers Granollers EC - CD Masnou

20-08-2010 a les 19:00h Camp Municipal Germans Gonzalvo CF Mollet UE - CD Masnou

22-08-2010 a les 18:30h Estadi Municipal de Ca N'Anglada CP San Cristóbal - CD Masnou
CDMCVM

EntradaAutor: CDMCVM » dv. jul. 23, 2010 1:22 pm

El proper dia 02-08-2010 està previst l'inici de les obres per el canvi de gespa del Municipal del Masnou.

Esperem que es pugui començar la lliga al nostre camp ja que serà a la segona jornada.
CDMCVM

EntradaAutor: CDMCVM » dj. jul. 29, 2010 5:28 pm

Enokk, si ara amb el Premià no tens temps de res més, només dirte que aquest dissabte juga el Masnou contra L'Hospitalet a les 19:00h.
CDMCVM

EntradaAutor: enokk » dj. jul. 29, 2010 8:46 pm

Ja ho sé, no se si hi podré anar peró ho sé perfectament. Als histórics segur que hi vaig.

Per cert, perque ens entenguem i evitem comentaris d'aquest estil, et dic que sóc més del Masnou que del Premià, perqué Masnou és el meu poble i si s'enfronten vaig amb el Masnou sense cap dubte. I si un altre tindrà com a segon equip al Barça, al Madrid o al Espanyol, jo tinc al Premià, i a qui no li agradi que s'aguanti.
enokk

EntradaAutor: enokk » dv. jul. 30, 2010 2:39 pm

Tornant a temes futbolístics, no m'agrada en absolut el fitxatge de Siso Amigó. Tant de bó que el temps em tregui la raó, peró és un jugador que cobra molt i aporta molt poc.

L'any passat va arribar com a fitxatge estrella al Premià després d'haver casi classificat al Sabadell pel playoff a 2aA amb un gol al camp de la Grama i era un dels que més cobrava. Durant els tres mesos que va estar només va fer que fer el vago i jugant com un passota tenint una calitat excepcional, que aixó ningú li negará. Era tal la seva desgana que medint 1m90 no entrava a rematar els corners i es quedava caminant per la frontal. El club va acabar fart d'ell i li van donar la baixa al acabar la primera volta. Després va anar a Terrassa on no va durar més de 2 mesos ja que no podia compatibilitzar els seus estudis amb l'equip. A Sabadell pensen 3/4 del mateix, encara que allá va tenir estones on va jugar bé. La clau està en que Claudio Festa el sapiga motivar, peró si va amb la mateixa mentalitat que a Premià, no és molt bon fitxatge, a no ser que hagi rebaixat les seves pretencions.
enokk

EntradaAutor: angi » dg. ago. 01, 2010 9:33 pm

, espero no equivocarme,Como es mi primer post en este foro me voy a presentar, mi seudomino es ANGI y lo 1º es en viar un saludo a todos los foreros, cuando escriba procuraré hacerlo con el máximo de educación al expresar mis opiniones, hecho este preámbulo, voy a comentar el partido de ayer contra el L´Hospitalet, ya sé que estamos a principios de temporada y se pueden sacar pocas conclusiones y aparte del resultado y por lo que ví creo que el Masnou puede fomar un equipo para quedar en mitad de tabla, me gustó sobre todo que el conjunto no juega al pelotazo arriba y que Dios reparta suerte, si no al contrario intenta jugar la pelota para subir la pelota a la delantera
creo que este equipo nos dará muchas alegrias esta temporada, espero no equivocarme.
angi

Entrades: 8
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: angi » dg. ago. 01, 2010 9:39 pm

Pido perdón por el primer "espero no equivocarme" del principio del post.
angi

Entrades: 8
Membre des de: dj. jul. 22, 2010 6:21 pm

EntradaAutor: IMPACIENT » dl. ago. 02, 2010 8:54 pm

Segons sembla Aleix a demanat la baixa
IMPACIENT

EntradaAutor: CDMCVM » dt. ago. 03, 2010 4:20 pm

IMPACIENT ha escrit:Segons sembla Aleix a demanat la baixa

No ha demanat la baixa, li han donat perque el seu representant "lo ha llevado al huerto". Li va prometre un equip de segona B i desprès, res de res.
Per tant, el Masnou ja havia buscat un substitut.

Per part meva, em sap molt greu ja que l'Aleix sempre l'he considerat i sempre el considero una molt bona persona i un molt bon futbolista.

Ara l'aleix està sense equip, ... si jo fos Claudio Festa, no el deixaria marxar.
CDMCVM

EntradaAutor: enokk » dv. ago. 06, 2010 1:52 am

Pel que s'ha vist en el dia d'avui, crec que trobarem a faltar i molt a Cristian. Els nous fitxatges, m'ha agradat força Xavi García i bastant bé Josu. Els demés, encara que queda molt, no acaben de destacar, peró bueno ja anirant millorant. Potser s'hauria d'haver fitxat un porter.
enokk

AnteriorSegüent

Torna a: Tercera

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant