Pipo Inzaghi ha escrit:Ibracadabra acabo d'arribar a casa que he estat tota la tarde fora del poble i no he pogut anar a l'assamblea, ja m'ha sapigut mal ja.... com ha anat l'asunto? fixatges nous? baixes? quins motius han donat de la destitucio de teixido? Moltes gracies i bona nit. Vols vindre dema a pescar la muixarra?
scr ha escrit:Molts socis desitgem la dimissió de l’actual junta directiva. Alguns, inclús, els ho han demanat, però la junta ni s’ho planteja. Dimissió que moralment, i per bé del club, haurien d’haver presentat voluntàriament, desprès de tant nefasta gestió. Quin motiu els porta a aferrar-se d’esta forma al càrrec?
En vista de les expectatives per la nova temporada, no els puc tornar a donar la meva confiança. S’han limitat a presentar un projecte caducat i sense al•licients, demanant-nos el nostre suport.
Segueixen en la mateixa línea, imposant-nos els seus fills quan cap d’ells mai ha destacat com a jugador ni a segona regional.
Jo ja en tinc prou, fins que no deixen de dirigir el club els tres membres de junta que de moment ens han dut a primera catalana, hem donaré de baixa com a soci, com una forma de protesta , que dubto sigui efectiva, doncs una flor no fa maig.
Adéu i sort per la propera temporada.
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants