Grup 21

Re: Grup 21

EntradaAutor: JV_granjoli » dl. feb. 22, 2010 1:13 am

Bell-lloc 0 - UE Granja 3

Partit amb els anims molt calents, i en segons quin moment de joc, a sigut molt brut. Nomes començar el partit, sobre el minut 5 o 10, en una pilota que quedar mal rebutjada davan de la area del bell-lloc, el nostre mig la pica i fa el gol. Acte seguit en uns 5 o 10 minuts mes, es repeteix la jugada, pero esta vegada es el nostre delanter qui fa el gol. Aixo era el 0-2. Sobre el minut 40 casi be, d'una jugada de falta, a casi el corner, la centra i el nostre interior la empalma y feia el 0 a 3, que seria el resultat final. Apartir d'aqui fins arribar la mitja part, joc molt brut. En una jugada en concret, una pilota a les esquenes del defensa, el nostre delanter correr per agafar la pilota, surt el seu porter, el nostre delanter, encara fora de l'area se'l driva, i va el porter, y sense cap intencio de tocar pilota , li claba una patada i genollada al delanter! No n'ha tingut prou, que despres quan li han tret targeta roja, anat i amb un altre jugador nostre, sense mes, ni mes, amb tota la mala llet que portaba li a escupinat a la cara. El arbit ho ha vist i ma dit que ho faria constar a la acta. I en la seguent jugada, el nostre delanter, sen tornaba a anar sol per la banda, i un defensa, sense intencio de tocar la pilota i sol parar el joc, li ha fotut una patada al turmell, que la lesionat y l'hem tingut que canviar! El turmell del nostre jugador, molt unflat, per si algu dels molts del bell-lloc que deia que no l'habien tocat....

La segona part a començat amb la mateixa tonica que el final de la primera. Molt joc brut per part del equip local. On s'han quedat en 9 persones per acumulacio de targetes grogues per fer faltes. Hi ha hagut alguna jugada de perill per part nostra, pero res mes. Quan faltaben 5 minuts, un jugador nostre, li anulen un accio i xuta la pilota y li fiquen groga, i a la jugada seguent, fa una falta inecesaria y doble groga i ens hem quedat en 10. Expulsio acertada.

Nosaltres, hem acabat en 3 grogues i una roja de targetes (1 groga i les 2 de la roja), pero del equip local, han acabat la majoria en groga i hen 2 expulsats.

Amb aixo resumeixo el joc brut. Tambe cal dir, que a la mitja part, quan anabem a entrar al vestuari, el porter que habien expulsat, ha sortit del vestuari i ha amenaçat i ha tornat a escopinar al nostre delanter. I s'ha caldejat molt el ambient, pero tot s'ha quedat amb aixo, perque em entrat al vestuari i ens hem calmat tots.

Hem sorpren el empat del albesa - puigverd ! Avere si podeu deixa la cronica!!!!
JV_granjoli

Entrades: 148
Membre des de: dl. des. 08, 2008 9:35 pm
Ubicació: UE Granja d'Escarp

EntradaAutor: esnaider » dl. feb. 22, 2010 1:33 am

Bones a tots...........
Primer de tot dir que ahir no vai poguer jugar contra el Lleida per motius de treball, pero m´han dit que no va ser un gran partit,amb 0-2 i un jugador menys al min.35,ens va anular un gol i poca cosa mes,m´han comentat que el LLeida va fer un joc molt ranci,jugant contra 10 i guanyan 0-2 es van dedicar a fotre pilotades a dalt i a correr i que nosaltres vam portat el joc tota la segona part,pero vam perdre.....ara ja cal pensar en el proper partit,un derbi de muntaña molt complicat contra els companys d´Esterri d´aneu.....!!!!!!!!

Aquesta jornada sembla que a dictaminat que els equips que es jugaran la segona plaça seran la Granja i el Bellvis ,perque el Puigvert i el Les sembla que ens estem desunflant amb els pas dels partits,si os serveix per algo dir que segons el meu punt de vista el Bellvis te millor equip i mes posibilitats d´acompañar al Lleida l´any que ve a la 2º regional,nosaltres podem ser arbits d´aquest desenllaç perque els 2 equips han de venir a Les a la segona volta,i tenim ven clar que ara que la posibilitat de pujar sens esta escapan per culpa nostra,intentarem quedar lo mes adalt posible i segur que no regalarem res a ningu.........

Salut............
esnaider

Entrades: 129
Membre des de: dc. des. 03, 2008 2:17 pm

EntradaAutor: JV_granjoli » dl. feb. 22, 2010 2:42 pm

Esnaider, jo al Bellvis le vist jugar al camp del aitona, que van empatar 2-2, i on haguesen fins i tot perdre!
Tambe els he vist jugar contra nosaltres al nostre camp, on vam perdre 0-1. No dic que siguin mal equip, pero almenys, a jo, mirant-los 2 partits no m'han convençut.

Jo crec que tots els partits son importants, pero el que tindra la clau del ascens, sera el Bellvis - UE Granja. Sera partit mol intents desde el primer moment!
Els 2 equips tenim partits molt dificils encara.
Per exemple nosaltres tenim que anar al camp del Les, al del Bellvis i al del Lleida. I te que venir a casa el Almacelles.
I el Bellvis, tenen que anar al camp del Bell-lloc (1a volta van empatar), al camp del Puigverd (que nosaltres ja hem jugat als 2 llocs), al camp del Almacelles i al seu camp ens reben a nosaltres, al Lleida B i al Aitona (1a volta van empatar).

Aquest son mas o menos, los partits mes dificils que a primera vista es veuen, pero aixo no vol dir res, perque algun dels 2 equips es pot agarrar amb una mala "racha" o tenir un mal dia i cagar-la. Jo crec que aquest any el final sera molt emocionant. Nosaltres esta semana reben al Albesa al nostre camp i el Bellvis va a jugar al camp del Almacelles. Dos partits molt interesants.
JV_granjoli

EntradaAutor: eskarp » dl. feb. 22, 2010 6:59 pm

Bell-lloc 0 - UE Granja 3
Important victoria en un cap difícil que ens permet continuar segons i allunyar-nos una mica més del Puigvertenc i el Les.
El partit no va ser massa bonic. El joc del Bell-lloc feia que el partit fos bastant trabat, amb moltes faltes. Ens vam posar 0-2 ben aviat i despres, l'expulsió clarísima del porter (que es va encarar amb el nostre delanter despres d'expulsat, escupinant-lo 2 vegades, i el va anar a buscar al descans ja vestit de carrer tornant-lo a escupinar... se li'n va anar bastant l'olla la veritat).

A la segona part, ja amb 0-3 al marcador, ens vam limitar a mantenir la calma i no entrar en histories de piques ni tonteries que ens perjudiquessin per al pròxim partit. I va anar be, sense que ens creesin practicament perill. Un expulsat per equip, totes dues per doble groga en accions consecutives, i nova victoria fora de casa.

Ara a preparar el partit contra l'Albesa a casa, que no serà fàcil. Despres d'aquest partit estarem, per fi, al complet un altra vegada per afrontar amb garanties la part decisiva de la temporada.
eskarp

Entrades: 528
Membre des de: dc. maig 14, 2008 11:39 am
Ubicació: http://uegranjadescarp.blogspot.com/

EntradaAutor: Bell-lloc 8 » dt. feb. 23, 2010 1:46 am

Bones a tots, fa dies que segueixo els vostres comentaris però fins avui no m'he vist obligat a participar.
JV_granjoli hem sembla patètic com plores a la teva crònica.
Tot el que dius del Bell-lloc és cert, i com vaig comentar als teus companys l'actuació del nostre porter va ser del tot desencertada i de molt malt gust.
També vull agraïr al vostre delanter, el 11 crec, el seu comportament, gràcies a ell es va quedar en una anecdota i no en una batalla campal, no només en la disputa amb el porter sino en tot el partit, perque sóc concient que va rebre més faltes de les necessaries.
Però la teva crònica sembla la típica pel·lícula americana, on els dolents són sempre els altres, els americans sol disparen "Por la patria" i amb un "que Dios bendiga América" ja ho tenen tot disculpat.
Qualsevol equip que ha jugat contra vosaltres sap quin peu calçeu!
Així que no expliquis mitges veritats. Si vols dir que nosaltres us hem pegat, endavant, peró digues que vosaltres us i heu tornat.
Jo i els meus blaus en donem fe.
Merci a tots els que participeu en aquest foro perque llegir les quinieles i les cròniques ens fa sentir ogullosos i acompanyats en el nostre sufriment jejeje
visca tercera i visca el bell-lloc!!!
Bell-lloc 8

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 1:16 am

EntradaAutor: Ramon d'escarp » dt. feb. 23, 2010 9:44 pm

soc el 11.no se com em vai pugue aguantar.sobretot pk yo al vostre porter no li vai dir re.pero espero que no me u faso ningu mes pk sino no se si actuare igual.yo crec que vau juar bastant dur pero lo que mes me va fotre es que protestaveu mol de nosaltres desde el minut 1,que ens deieu guarros i yo crec que vosaltres anaveu mol mes forts,protestaeu mes,ens contestaeu mol mal i lo del porter es de mol marrano.lo que me va agradar de valtros va ser:el lliure i el central de la primera part aunque no ens portavem gairebe a la primera part,el rastaman,i el entrenador que es bon tio pero us haurie de castigar a alguns una mica mes.no te sulfuros pk casi mai estaras d'acord amb les croniques dels demes a yo me pase.jeje.agur salut atots sobretot als granjolins
Ramon d'escarp

Entrades: 16
Membre des de: dg. des. 06, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: BELL-LLOC 3 » dt. feb. 23, 2010 10:22 pm

totom diu el mateix de vosaltres:jugueu fort i dur, sou joves, i us funciona,si no no estarieu on sou,pero no calleu en tot el partit...res mes a dir.del partit del diumenge crec que amb un arbit menys tou(no se d on va sortir)podieu haver acabat el partit amb 7 nomes per xerrar,i... si doncs els anims estaven calents, doncs estic convençut que a vosaltres a bell-lloc no us van dir ni la meitat de coses que ens van dir a nosaltres a la granja,pero be...cada lloc es diferent,tambe he de dir que uns cuants jugadors de la granja em van semblar grans companys,fora d insults i agresivitat.jo tambe vaig repartir,pero vaig rebre igual o mes.en cuan a lo del porter tota una vergonya la veritat...salutacions als companys de la granja,donar la benvingudaa al meu company bell-lloc 8 i molta sort a la resta.
BELL-LLOC 3

Entrades: 74
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:12 pm

EntradaAutor: JV_granjoli » dt. feb. 23, 2010 10:47 pm

Company de Bell-lloc no te equivocos! No he dit cap mentira, en cap moment vam anar a matar ni a fer mal, ni a protestar, perque ja tenim prou en aguantarnos drets despres del carnaval. Jo jugant de lateral no vaig tenir cap problema, vaig rebre, quan normalment som els defenses los que repartim, pero bueno aixo ja ho porta el futbol. Pero per en un partit, on ens vam dedicar i a jugar, no em diguis que vam protestar, perque ens vam limita molt.

Al igual que diu el meu company ramon, ell mateix va ser un exemple de la nostra actitud a bell-lloc, estaba nervios, pero no va fer res, es va calmar, rebia faltes i s'aguantaba. Jo crec que ens vam comporta bastant be, nose que penses tu. Perque despres de que el vostre porter escupines mes d'una vegada al ramon i el busques a la mitja part, no va anar a mes.

En fin, 3 punts molt important que vam treure de Bell-lloc, i ara toca rebre al Albesa, que tambe sera un partit dificil !
JV_granjoli

EntradaAutor: Ramon d'escarp » dt. feb. 23, 2010 11:50 pm

tambe dir que quan es va acabar el partit es va acabar tots els piques.segurament tots teniem ganes que s'acabes yo el primer.no me va agradar el partit pero no tots son bonics.el public el vai trobar mol proteston pero es la seva feina a mi em van fer fallar un par de juades.yo crec que no som guarros.
Ramon d'escarp

Entrades: 16
Membre des de: dg. des. 06, 2009 9:45 pm

EntradaAutor: Bell-lloc 8 » dc. feb. 24, 2010 12:24 am

Si si Ramón, jo soc el que feia de lliure, tot i portar el 8 ens falta gent i ara s'han acostumat a posar-me alli castigat jejeje

JV_grajoli jo no he dit que menteixis, he dit que deies mitges veritats, de lo nostre ten recordaves de tot, pero de lo vostre fins ara que no us ha començat a venir a la memoria, i no estava disposat a que sembles lo que no era.

Bueno pues com molt be ha dit el Ramón lo que pasa al camp es queda al camp, i per tant no i donem mes tomps que tots estem aquí per lo mateix, el futbol!!!

Intentarem no deixar escapar els tres punts de diumenge que be

Salut i força al canut!!
Bell-lloc 8

Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 1:16 am

EntradaAutor: eskarp » dc. feb. 24, 2010 12:39 am

No se com algú pot dir que en aquest partit podiem haver acabat amb 7 per protestar. Tothom va estar molt posat al partit i no va reaccionar a les continues faltes del Bell-lloc.
Crec que portem 3 partits (Puigvertenc, Alguaire i Bell-lloc) on la gent esta mes posada al partit, preocupant-se nomes de la seva feina i sense protestar (sempre n'hi ha alguna que altra, pero bueno...). Crec que si continuem així la cosa anirà a millor d'aqui a final de temporada.

Ara a preparar el partit de diumenge contra l'Albesa, despres del cual tornarem a estar al complet. I ja hi ha ganes!

Per cert, s'ha vist certa millora en l'Albesa en els ultims partits no?(tret del partit contra el Lleida claro). Victoria contra Aitona i Esterri, empat contra Puigvertenc i derrota per nomes 1-0 contra l'EFAC. Que men podeu dir d'ells els que hi heu jugat ultimament???
eskarp

Entrades: 528
Membre des de: dc. maig 14, 2008 11:39 am
Ubicació: http://uegranjadescarp.blogspot.com/

EntradaAutor: polleria » dc. feb. 24, 2010 10:06 pm

penso k saurien dana comentan ja la seguent jornada k dema es dijous n? kinielessssssssssssss
polleria

Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 26, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: polleria » dc. feb. 24, 2010 10:09 pm

no et puc ajudar am els detalls de lalbesa perke akell partit no vai poder jugar sol ser ke lekip va guanyar nomes un a zero i als minuts finals, tot i que lefac no va fer un gran partit.
polleria

Entrades: 55
Membre des de: dj. nov. 26, 2009 6:16 pm

EntradaAutor: JV_granjoli » dj. feb. 25, 2010 1:04 am

Bueno, com diu el company d'almacelles, deixem de parla de la jornada passada, y comensem a tirar les quinieles d'aquesta, que pot ser mol interesant.

EFAC ALMACELLES, C.E. ''B'' - BELLVIS, C.F. ''A'' (1) L'almacelles anira resacos per les festes majors, pero confio amb ells.

LLEIDA, U.E. ''B'' - JUNCOSA, C.F. ''A'' (1) Un fijo de la jornada.

ESTERRI D'ÀNEU C.F. ''A'' - ASSOCIACION FOTBOL LES ''A'' (2) Partit sense gaire historia, aixo si, un bon derbi de montaña!!!

AITONA CLUB ESPORTIU DE FUTBO ''A'' - BOLIVIA C.F. ''A'' (2) Els bolivians, vec que s'han espavilat, no crec que l'aitona dono la sorpesa, ja ha fet lo ke tenia que fer, guanyarnos a nosaltres i res mes..... jajajaja

PUIGVERTENC, C.F. ''A'' - AMISTAD EURO-AMERICA C. ''A'' (1) Crec que sera un partit disputat, pero si el puigverd esta al partit, se'l treura facilment.

GRANJA D'ESCARP, U.E. ''A'' - ALBESA, C.F. ''A'' (1) Confio amb el meu equip al 100%, l'Albesa vindra a per totes, ja ens ho va demostra al seu camp.

BELL-LLOC C.F. ''A'' - ALGUAIRE C.E. ''A'' (2) Per mi el partit mes dificil de la jornada! Me decanto per els visitants, pero no ho tinc tan clar!
JV_granjoli

EntradaAutor: pinsos » dj. feb. 25, 2010 10:21 am

EFAK-BELLVIS2
YEIDA-JUNKOSA1
STERRI-LES2
AITONA-BOLIVIA2
PUIGVERT-AMISTAT1
GRANJA-ALBESA1