opineu sobre el grup 22

opineu sobre el grup 22

EntradaAutor: butsenit » dg. nov. 04, 2007 11:07 pm

creieu que el palau es un equip per puja???
butsenit

Entrades: 901
Membre des de: dt. oct. 30, 2007 9:28 pm

EntradaAutor: butsenit » dt. nov. 13, 2007 10:34 pm

eke no i a dinju del grup 22 de lleida????????????'
butsenit

tercera territorial lleida

EntradaAutor: eskola » dc. gen. 16, 2008 1:38 pm

Potser és una mika tard, però sóc nou i he vist q ets l'únic q parla de tercera a Lleida!!

Si el Palau és o no equip per pujar ja es veurà..per què està el tema bastant apretat per adalt!!
Jo jugo al Nargó i aquest any també estem per allà, q ja ens tocava..però amb el q estic flipan últimament és am l'Arrels!!aquet rumanès q tenen és una màquina per que gairebé tot solet a fet pujar l'equip com l'espuma!!

El q espero és q siguem nosaltres un dels q pugi aquest any!!!
eskola

Entrades: 74
Membre des de: dc. gen. 16, 2008 1:18 pm

EntradaAutor: lluisv » dj. gen. 17, 2008 8:42 am

Hola,

L'únic equip que veig una mica per sobre dels altres és el Poal, si més no amb els números a la ma. Pel que fa a les altres dues places d'ascens, crec que hi ha força candidats: per joc, com a mí­nim el Palau, el Nargó, Angulària i Gerb. No m'agrada tant el futbol que fan, però crec que Sanaüja i Verdú també tenen coses a dir. Fins i tot el Bellví­s, si supera la petita crisis de resultats en la que sembla que ha entrat.

Pel que fa a nosaltres (Arrels), a veure si poden continuar donant una mica de canya. Veient lo malament que vam començar, ja seria un èxit acabar entre els sis primers, amb els problemes que hem tingut i que tenim gran cosa més no es pot demanar. És cert que la incorporació del Marius ha anat bé, però també hem incorporat/recuperat altres jugadors que són els que donen consistència a l'equip. De fet, contra el Bellví­s el Marius es va lesionar a la primera part, ens van expulsar un jugador abans del descans i, tot i jugar amb 10, vam ser capaços de marcar tres gols més durant el segon temps.

Ens veiem.
lluisv

Entrades: 835
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:45 am

EntradaAutor: sind_i » dv. gen. 18, 2008 8:50 pm

No es pot dir mal de ningu fins que acabi la temporada.

Hi han hagut comentaris deixant pel terra als de Solsona, Arrels. És cert que pels numeros van començar malament, però encara queda una segona volta, i he vist que porten 6 victòries consecutives, escombrant equips amb opcions als ascens. L'ultima 5-1 al Bellví­s, amb 10 jugadors segons comenta el lluisv.

El lider, el Poal crec que haurà de demostrar al Arrels que és el lí­der, però al tanto que va de cantu i el poal podria caure a Solsona, l'
Arrels podria posar-se a tan sols 8 punts del primer lloc, donant mes vida als 5 primers llocs de la taula.

Siguem realistes y a final de temporada fem balanç.
PD. Butsenit, que vareu guanyar 8-1 al Arrels, coreduvis be les botes a la tornada, que el sac us el poden fer ells.
sind_i

Entrades: 15
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 8:41 pm

EntradaAutor: lluisv » ds. gen. 19, 2008 9:27 pm

S'intentarà guanyar, però serà complicat.

Fins ara, haví­em tingut un avantatge: a l'anar enfonsats a la classificació, alguns no se'ns prenien massa seriosament, i donàvem algun ensurt. Em temo que això, ara, ja s'ha acabat. El que he vist, però, és que hi ha força igualtat, i qualsevol pot guanyar a qualsevol.

I per puntualitzar, els quins ens en van clavar 8 van ser els de La Fuliola. Val a dir que aquell dia, per no tenir, ni tan sols tení­em porter, però els de La Fuliola em van semblar un equip força sòlid i compensat. No acabo de comprendre com no van més amunt.
lluisv

EntradaAutor: lluisv » dg. gen. 20, 2008 9:44 pm

Arrels, 0 - Poal, 0

Partit intens, on els dos equips han intentat guanyar el partit emprant les seves armes. El Poal, molt ben posat sobre el camp, ha posat moltes dificultats a la construcció de joc de l'Arrels, que ha tingut la majoria de les seves ocasions en les jugades a pilota parada. La defensa local, per la seva banda, ha donat la justa rèplica i tampoc ha concedit massa ocasions al Poal.

Qualsevol dels dos equips podia haver guanyat el partit. Al final, penso que l'empat ha estat un resultat just.

Destacar el que ja sembla un costum, l'Arrels ha hagut de jugar els darrers 15 minuts amb un home menys.
lluisv

jornada 17

EntradaAutor: eskola » dl. gen. 21, 2008 12:59 pm

Aquesta jornada a estat força interessant...partit important per al lí­der, que ha deixat escapar 2 puntets a casa d'un dels equips revelació de l'any, l'Arrels. Cal destacar el derbi entre el Palau i l'Angularia amb victòria local.
Nosaltres (Nargó) vam aconseguir guanyar el partit contra el cuer (6-3), Bell-lloc, no sense complicar-nos una miqueta la vida amb l'expulsió de Brais i amb unes quantes pajares..però estem contents per què seguim a dalt..
El Sanaüja també va guanyar pel que ens segueix igualat a punts en el segon lloc.
eskola

EntradaAutor: lluisv » dg. gen. 27, 2008 9:50 pm

Arrels - La Fuliola (1-0, suspès al minut 30)

Una picabaralla entre un jugador de cada equip ha acabat amb tots dos expulsats. A continuació, els jugadors de La Fuliola han envoltat l'àrbitre, que ha optat per suspendre el partit. Esperarem l'annex i veure què diu el Comitè.
lluisv

EntradaAutor: butsenit » dt. gen. 29, 2008 8:45 pm

esteu dient tots akets ekips per puja pero si alju fa memoria el butsenit va arribar a ser tercer i a tinjut mala sort daket am am els arbits i ke konke mols jugadors son de daltres paisos i an marxat a fet akesta baixada lpero os asejuro 2o 3 setmanes ke kuan tornon tots estirem a dals anims butsenit.

mario
butsenit

EntradaAutor: butsenit » dt. gen. 29, 2008 8:49 pm

em pots dir kin numero ets el ke eskola
butsenit

EntradaAutor: butsenit » dt. gen. 29, 2008 8:52 pm

jo krtek ke el millor ke te el nargo es el porter per lo demes semblet jugadorets exempe els germans raya i brais , pero no se si akabaran pujan perk vek al sanauja molt for am 1 delante bunisim i al gerb ke per fi komensa a rutlla anins coll.

mario
butsenit

EntradaAutor: eskola » dc. gen. 30, 2008 1:05 pm

Sóc el num. 8,jugo de mig, però aquest any no vaig jugar contra vosaltres, estava lesionat. I per el q recordo, contra vosaltres teniem unes quantes baixes més..

Jo crec q tenim un bon equip, potser no pugem, pero lo important es q estem fent una molt bona temporada. Em reforçat posicions importants, i pel que he vist fins ara, exceptuant al poal, no he vist cap equip, està bastant igualat..
eskola

EntradaAutor: butsenit » dc. gen. 30, 2008 5:58 pm

es cert pero nal3 eram 12 i am el porter lesionat , pero es cert el ke as dit ke i a 1 nivell mol ijualat
butsenit

EntradaAutor: lluisv » dj. gen. 31, 2008 8:53 am

Suposo que el Sanaüja perdrà pocs partits a casa seva, però no l'he vist superior al Nargó, al Palau, el Gerb o l'Angulària. Compte amb aquest darrer equip, que sembla en bona forma i ben carregat de moral i té un bloc sòlid.

Suposo també que, als que estem acostumats a jugar en gespa, adaptar-se a la terra és complicat, si més no a nosaltres ens passa, i quan anem a camps de terra l'equip local ja surt amb avantagte.
lluisv

Següent

Torna a: Tercera Territorial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants