Autor: aficionado_27 » dc. feb. 06, 2008 8:42 pm
hola sóc un seguidor de lleida d'aquesta categoria i veig cada diumenge algun partit i parlo amb gent sobre aquesta categoria. seguint el tema del poal, la veritat és que els últims partits contra verdu, arrels, termnes i butsenit és el porter i 10 més, si no fora per ell no estarien primer, pel que em van dir contra el verdu treu un u contra un en l'ultimo minut, contra el arrels igual i un parell de faltes impressionants, i contra el butsenit pel que diuen a dalt mes del mateix, i per dalt és molt bo, algu del poal sap perquè segueix aquí i no es va a altra categoria mes dalt? és un porterazo, ho he vist un parell de partits, i pel que em van comentar impressionant, 1,90 d'alçada , per dalt i per baix perfecte, per cert el porter em van dir que té solament 19 anys, és argentí i va sortir en el segre com menys golejat de la província de lleida. ( 7 gols en 19 partits, contra el sanauja no va jugar) Encara que cap dir que l'equip és molt sòlid i s'aferra molt al seu defensa i al porter, el coll del nargó li pot guanyar si no li regala la pilota. Serà un partidazo, ho guanyarà el que menys errors faci i el poal en això té avantatge. Jo creo que guanyarà el nargó 1-0. Resultats?